Még 101 nap van Karácsonyig

Hogy ezt a témát most miért is hoztam föl itt a virtuális asszisztens blogon? Nos, csak azért, mert a vállalkozások, azok közül is elsősorban a webshopok erre az időszakra fókuszálják többnyire a kampányaikat, hisz Karácsonykor mindenki vesz valamit valakinek… S természetesen az utolsó utáni pillanatban is.

karacsony.png

Én személy szerint szeretek előre tervezni, apránként megvenni/elkészíteni az ajándékokat, de ez a vásárlók nagy százalékánál nem így működik. Gondolom, ezt Te is tapasztaltad.

A tavalyi szezonban is volt már néhány ügyfelem, akik megfogadták a tanácsaimat, s  időben gondoltak a hajtós időszakra, így megbeszéltük, hogy kinek, mikor, hogyan, miben fogok segíteni, hogy ne kelljen kiírni a weboldalra, hogy:

nincs_ugyfelszolgalat.png

Megmondom őszintén, mikor ezeket a kiírásokat láttam a weboldalakon, picit elszomorodtam és fel is háborodtam, hogy miért nem gondolkodik, tervez előre az, akinek webshopja van?

Szerinted hány potenciális vásárlótól estél el emiatt a hozzáállás miatt?

Ha kampányt tervezel, mindenképp meg kell tervezned az erőforrásaidat is, hogy ki tudd szolgálni a felmerülő igényeket. Nem kell erre az időszakra plusz munkavállalókat felvenned, elég egy virtuális asszisztenst szerződtetned, aki saját vállalkozása keretében el fogja tudni látni Neked ezeket a feladatokat. Természetesen nem árt időben beszélned néhánnyal, hogy kinek, mikor, hogyan fog beleférni a Te vállalkozásod támogatása.

Ha szükséged van némi támpontra, hogy hogyan is válaszd ki a Neked megfelelő virtuális asszisztenst, készítettem egy e-bookot, amit ingyenesen le tudsz tölteni és máris egyszerűbb lesz a dolgod!

igy_talald_meg_a_tokeletes_virtualis_asszisztensedet_2.jpg

Remélem, hasznos volt a cikk és idén már Te is felkészülten várod a karácsonyi hajtást.

“Minden sikeres vállalkozó mögött áll egy irodamanager!”

Kiss-Márton Adrienn

irodamanager