Barion Pixel

Sajtómegjelenések

Az alábbiakban felsoroljuk a témában eddig megejelent interjúkat, rendezvényeket, előadásokat, ahol találkozhattál velünk, hallhattál rólunk.

Egyre láthatóbbá válnak a virtuális asszisztensek – 2021.04.01.

Kiss-Márton Adrienn HR tanácsadó

A munkaerőpiacot, de a foglalkoztatást is jelentősen átalakította a koronavírus-járvány, a cégek életben maradásuk érdekében mindinkább törekszenek az egyszerűsítésre, a költségek csökkentésére. Vannak olyan vállalkozások, amelyek nem engedhetnek meg maguknak egy plusz munkaerőt, munka viszont van annyi, amennyi indokolttá tenné egy heti néhány órában foglalkoztatott munkatárs közreműködését. 

 

Csaknem 60 percnyi őszinte beszélgetés virtuális asszisztenciáról, vállalkozásról, illetve az aranyat érő munkaidő megtakarításáról – 2021. 03. 24.

Kiss-Márton Adrienn HR tanácsadó

🔥 Csaknem 60 percnyi őszinte beszélgetés virtuális asszisztenciáról, vállalkozásról, illetve az aranyat érő munkaidő megtakarításáról a

KKV FM csatornáján, ahol Kovács Péter Kiss-Márton Adriennel beszélgetett.
Beszélgettek többek között:
#⃣ a “virtuális asszisztencia” jelentéséről;
#⃣ a “mikor / hogyan / miért keressek virtuális asszisztenst?” kérdésekről;
#⃣ bérekről és elszámolásról;
#⃣ illetve a fejlődni vágyó virtuális asszisztenseknek is sikerült – legalábbis remélhetőleg – hasznos infókat csepegtetni. 📖

 

Új foglalkozás hódít itthon: vidéken élnek, külföldre dolgoznak, baromai jól keresnek – 2020.08.11.

Kiss-Márton Adrienn HR tanácsadó

Tolna megyéből ment a fővárosba, majd külföldi évek után tért vissza Szekszárdra. Tudta, hogy a saját képesítésével ugyanazt a munkát vidéken is el tudja látni, ezért gyermeke születése után elkezdte felépíteni saját vállalkozását. Kiss-Márton Adrienn HR tanácsadóval a távoli munkavégzés kezdeti nehézségeiről és a virtuális asszisztenciáról beszélgettünk.

 

A női foglalkoztatás bővítése Pécsett a koronavírus járvány hatásainak tükrében – rendezvény 2020. 07. 31.

Kiss-Márton Adrienn HR tanácsadó

Az elmúlt néhány hónap vírushelyzete nagy hatással volt az életünkre. Milyen változások történtek a pécsi munkaerő-piacon, és milyen lehetőségek nyíltak? A pénteki “A női foglalkoztatás bővítése Pécsett – A koronavírus járvány hatásainak tükrében” workshopon előadóink több szempontból is megvizsgálják a témát. Kiss-Márton Adrienn HR szakember a Covid-19 hatása a távmunka és home office elterjedéséről tartott előadást. 


Szabadúszó ügyintézők – Interjú Kiss-Márton Adriennel, a VAM alapítójával – 2020.07.27.

Kiss-Márton Adrienn HR tanácsadó

Kiss-Márton Adrienn, a VAM (Virtuális Asszisztensek Magyarország) alapítója pár év multis tapasztalat után kezdte el kitaposni a magyarországi virtuális asszisztensek útját, létrehozta az első keres-kínál közösséget és egy olyan tudásbázist, amely mára már megkerülhetetlen lett. Ez a fogalom még be sem került igazán a magyar köztudatba, de máris kezd előítéletek és nettó félreértelmezések áldozatává válni, az érdeklődés pedig megbízók és munkavállalók felől is egyre fokozódik.


Ezekkel az alkalmazásokkal garantáltan ellenőrizheti kollégái otthoni teljesítményét – 2020. 03. 20.

Kiss-Márton Adrienn HR tanácsadó

A koronavírus bombaként robbant hazánkra komoly gondot okozva a munkáltatóknak, hogyan oldják meg a kollégák otthonról való munkavégzését. Azok a cégek, ahol eddig nem volt bejáratott az ilyen irányú foglalkoztatás, most rákényszerülnek az azonnali reagálására. Kiss-Márton Adrienn HR tanácsadó összefogásával megalakult egy KKV HomeOffice Megoldások elnevezésű FB csoport, ahol informatikusok, jogászok, virtuális asszisztensek és HR szakemberek egymást támogatva ötletelnek a kialakult állapot megoldására, a társadalmi felelősségvállalás jegyében. Adrienn segítségével összefoglaltuk cikkünkben a legfontosabb alkalmazásokat, melyekkel könnyebben átvészelhető ez az időszak.


A HelloVidék kíváncsi volt, hogy a vidéki vállalatoknál milyen intézkedéseket tettek vagy épp tehetnek folyamataik átszervezésére. – 2020. 03. 16.

Kiss-Márton Adrienn független HR tanácsadó

A virtuális asszisztensek – többek között a hazai szabályozások rugalmatlansága okán – saját vállalkozásuk keretében nyújtják vállalkozástámogató szolgáltatásukat egyszerre több cég számára. A mostani helyzet azonban azonnali cselekvésre készteti a cégeket. A home office most valóban nem úri huncutság, a multik kiváltsága, kisebb cégeknek is el kell rajta gondolkodni és munkavállalóik tekintetében lépni.


Asszisztens 2.0. – Kecskeméten is sok kisgyermekes édesanya dolgozna virtuális asszisztensként – 2020.02.19.

Dudásné Sulik Orsolya, VAM nagykövet, Brand Support

Orsolya kétgyermekes édesanyaként olyan munkát álmodott meg magának, ami igazítható a családi élethez. 2018-ban lett virtuális asszisztens (vele készített korábbi interjúnkat itt olvashatod), akit szintén Kis-Márton Adrienn HR szakember, VA mentor mentorált. Ma pedig már VAM nagykövetként népszerűsítette a VA-ban rejlő lehetőségeket, a Kecskeméti Család – és KarrierPONT rendezvényén. 


Atipikus munkavégzés a munka- és a magánélet egyensúlyáért – 2019.10.25.

Kis-Márton Adrienn, HR szakember, virtuális asszisztens szakértő

A vállalkozások mely területeken vehetik igénybe egy virtuális asszisztens szolgáltatásait, és milyen segítséget nyújthat a jelenlegi munkaerőpiaci helyzetben az ilyen típusú foglalkoztatás? Az előadásból megtudhatjuk!
Adrienn, az online irodáját 2012-ben nyitotta meg. Majd 2017-ben létrehozta a VAM (Virtuális Asszisztensek Magyarországon – VA szolgáltatást nyújtók) FB csoportot. Adrienn jelenleg is támogat virtuális asszisztensként hazai és nemzetközi vállalkozásokat. Emellett VA szakértő munkája során nagy hangsúlyt fektet a keresleti és a kínálati oldal folyamatos edukálására.


Virtuális asszisztensek – a kiszervezett adminisztráció – HR Portál – 2019.10.25.

Míg külföldön elterjedt és a vállalkozások körében elfogadott, addig hazánkban újdonságnak számít, hogy a nők saját vállalkozást alapítva virtuális asszisztensként otthonról dolgozzanak. Sok esetben a nőket a gyermekvállalás után már nem várják vissza korábbi munkakörükbe. Dolgozni, karriert építeni azonban ők is szeretnének. Ehhez teremtik meg maguknak a lehetőséget saját virtuális asszisztens vállalkozásukkal. Magyarországon elsőként Kiss-Márton Adrienn, HR szakember és virtuális asszisztens (VA) mentor fogta össze a hazai virtuális asszisztens közösség tagjait, akiknek most konferenciát is szervezett.

Atipikus munkavégzési lehetőségek nőknek

Távmunka, vállalkozás, vagy akár szociális szövetkezet alapítás. Többek között ilyen foglalkoztatási formákról hallhattak előadásokat pécsi édesanyák. Az Atipikus munkavégzés a munka- és a magánélet egyensúlyáért elnevezésű rendezvényen olyan lehetőségekkel ismerkedhettek meg az anyukák, melyek mellett a gyermeknevelésre is kellő időt szánhatnak.Pécsimami

Uverejnil používateľ Pannon Televízió Utorok 1. októbra 2019

 

Ismerd meg a tipikustól eltérő munkavégzési formákat- 2019.09.30.

A vállalkozások gyakorlati bemutatását követően egy Magyarországon még kevésbé ismert munkavállalási módról, a virtuális asszisztenciáról hallgathattunk meg egy előadást, Kiss-Márton Adrienn HR szakembertől. Megtudhattuk, hogy ki és hogyan válhat virtuális asszisztenssé, milyen kompetenciákra
van hozzá szükség, és mely terülteken tudnak segítséget nyújtani az ügyfeleknek. Emellett pedig sok hasznos tanácsot kaptunk, hogy mely eszközök segítségével válhat valaki igazán sikeressé ezen a területen.


Virtuális Asszisztens lehet a mentőöv a munkaerő-hiányban úszóknak?
Szakmakalauz – 2019.08.28.

Hazánkban egyre nagyobb problémát jelent a megfelelő munkaerő megtalálása, melynek legfőbb okai például a kivándorlásban, a szakképzett munkavállalók hiányában, és az Employer Branding (Munkáltató Márkaépítés) teljes vagy részleges hiányában is keresendő több más ok mellett. Talán mégsem reménytelen a helyzet, ugyanis Magyarországon is kezdik felfedezni az úgynevezett VA – Virtuális Asszisztensekben rejlő rengeteg lehetőséget a vállalkozások, cégvezetők.

Virtuális asszisztensek alkalmazásán is érdemes elgondolkodni – 2019.05.07

Nem robot, hús-vér ember. Egyre nagyobb népszerűségnek örvend a virtuális asszisztensek foglalkoztatása, miközben sokan még nem is hallották ezt a kifejezést. Van, aki robotokra asszociál, és olyan is akad, aki online titkárnőként képzeli el őket. Hogy mi az igazság? Ennek tisztázására beszélgettünk Kiss-Márton Adrienn HR szakemberrel valamint Botka-Ilyés Szilvi virtuális asszisztenssel.

A jövőben egy cég párhuzamosan 4-5 virtuális asszisztenssel dolgozik majd együtt- 2019.05.07

Hogyan alakulhat a virtuális asszisztensek iránti kereslet a következő 5-10 évben?

Kiss- Márton Adrienn: Meglátásom szerint egyre több vállalkozó ismeri föl a szolgáltatásban rejlő előnyöket, és hamarosan már itthon sem lesz ritka, hogy egy-egy cég párhuzamosan 4-5 virtuális asszisztenssel dolgozik együtt. A munkaerőpiacnak már ma is igénye van a jól képzett, a folyamatosan tanuló, a technológia fejlődésével lépést tartó munkaerőre. Ebben az egyre gyorsuló világban az ilyesfajta hozzáállásra, amit a virtuális asszisztensek képviselnek hatalmas kereslet lesz.

Kik azok a virtuális asszisztensek? – Anyatalpaló 2018.07.16.

 

A virtuális asszisztens ma már a technika fejlődésének köszönhetően messze túl mutat a távtitkárnő fogalmán. Egy virtuális asszisztens az adminisztrátori skilleknél sokkal több, szerteágazóbb kompetenciákkal, képességekkel rendelkezik. A virtuális asszisztens definíciója az én olvasatomban: “A virtuális asszisztens, egy gyűjtő fogalom, amit azokra a magasan képzett szakemberekre használunk, akik virtuálisan, a távolból segítenek egy-egy vállalkozásnak (vagy akár egyszerre többnek is), támogatják annak működését. A virtuális asszisztensek szakosodhatnak képzettségüknek, tapasztalatuknak, érdeklődési körüknek megfelelően.”

 

Kolbászból a kerítés? – interjú arról, hogy a könyvelés Magyarországon vagy Angliában jobb-e 1. rész – 2018.01.09.

A könyvelés sok vállalkozó számára egy szükséges rossz. Nem értenek hozzá, de csinálni kell, mert elő van írva a nyilvántartások vezetése. Hát megbíz ezzel egy könyvelőt. Ez azonban újabb súrlódásokhoz vezet. Mindkét fél állítja, hogy hol ez nincs meg időre, hol az – és persze ezért mindig a másik felet terheli a felelősség. Talán ez a helyzet vezetett oda, hogy ma már legendák keringenek a kezdő vállalkozók között arról, mennyire egyszerű Angliában vállalkozást alapítani – és működtetni. És a könyvelés is sokkal egyszerűbb, jobb, gyorsabb, átláthatóbb. De valóban kolbászból van arrafelé a kerítés? Elmondja Kiss-Márton Adrienn, aki irodamanager szolgáltatása keretében támogat könyvelő irodát Angliában


Friss hírek a virtuális asszisztenciáról

Kérdésed van?
Írj nekünk!

szia@vamagyarorszag.hu