Sajtómegjelenések

Az alábbiakban felsoroljuk a témában eddig megejelent interjúkat, rendezvényeket, előadásokat, ahol találkozhattál velünk, hallhattál rólunk.

Asszisztens 2.0. – Kecskeméten is sok kisgyermekes édesanya dolgozna virtuális asszisztensként – 2020.02.19.

Dudásné Sulik Orsolya, VAM nagykövet, Brand Support

Orsolya kétgyermekes édesanyaként olyan munkát álmodott meg magának, ami igazítható a családi élethez. 2018-ban lett virtuális asszisztens (vele készített korábbi interjúnkat itt olvashatod), akit szintén Kis-Márton Adrienn HR szakember, VA mentor mentorált. Ma pedig már VAM nagykövetként népszerűsítette a VA-ban rejlő lehetőségeket, a Kecskeméti Család – és KarrierPONT rendezvényén. 


Atipikus munkavégzés a munka- és a magánélet egyensúlyáért – 2019.10.25.

Kis-Márton Adrienn, HR szakember, virtuális asszisztens szakértő

A vállalkozások mely területeken vehetik igénybe egy virtuális asszisztens szolgáltatásait, és milyen segítséget nyújthat a jelenlegi munkaerőpiaci helyzetben az ilyen típusú foglalkoztatás? Az előadásból megtudhatjuk!
Adrienn, az online irodáját 2012-ben nyitotta meg. Majd 2017-ben létrehozta a VAM (Virtuális Asszisztensek Magyarországon – VA szolgáltatást nyújtók) FB csoportot. Adrienn jelenleg is támogat virtuális asszisztensként hazai és nemzetközi vállalkozásokat. Emellett VA szakértő munkája során nagy hangsúlyt fektet a keresleti és a kínálati oldal folyamatos edukálására.


Virtuális asszisztensek – a kiszervezett adminisztráció – HR Portál – 2019.10.25.

Míg külföldön elterjedt és a vállalkozások körében elfogadott, addig hazánkban újdonságnak számít, hogy a nők saját vállalkozást alapítva virtuális asszisztensként otthonról dolgozzanak. Sok esetben a nőket a gyermekvállalás után már nem várják vissza korábbi munkakörükbe. Dolgozni, karriert építeni azonban ők is szeretnének. Ehhez teremtik meg maguknak a lehetőséget saját virtuális asszisztens vállalkozásukkal. Magyarországon elsőként Kiss-Márton Adrienn, HR szakember és virtuális asszisztens (VA) mentor fogta össze a hazai virtuális asszisztens közösség tagjait, akiknek most konferenciát is szervezett.

Atipikus munkavégzési lehetőségek nőknek

Távmunka, vállalkozás, vagy akár szociális szövetkezet alapítás. Többek között ilyen foglalkoztatási formákról hallhattak előadásokat pécsi édesanyák. Az Atipikus munkavégzés a munka- és a magánélet egyensúlyáért elnevezésű rendezvényen olyan lehetőségekkel ismerkedhettek meg az anyukák, melyek mellett a gyermeknevelésre is kellő időt szánhatnak.Pécsimami

Uverejnil používateľ Pannon Televízió Utorok 1. októbra 2019

 

Ismerd meg a tipikustól eltérő munkavégzési formákat- 2019.09.30.

A vállalkozások gyakorlati bemutatását követően egy Magyarországon még kevésbé ismert munkavállalási módról, a virtuális asszisztenciáról hallgathattunk meg egy előadást, Kiss-Márton Adrienn HR szakembertől. Megtudhattuk, hogy ki és hogyan válhat virtuális asszisztenssé, milyen kompetenciákra
van hozzá szükség, és mely terülteken tudnak segítséget nyújtani az ügyfeleknek. Emellett pedig sok hasznos tanácsot kaptunk, hogy mely eszközök segítségével válhat valaki igazán sikeressé ezen a területen.


Virtuális Asszisztens lehet a mentőöv a munkaerő-hiányban úszóknak?
Szakmakalauz – 2019.08.28.

Hazánkban egyre nagyobb problémát jelent a megfelelő munkaerő megtalálása, melynek legfőbb okai például a kivándorlásban, a szakképzett munkavállalók hiányában, és az Employer Branding (Munkáltató Márkaépítés) teljes vagy részleges hiányában is keresendő több más ok mellett. Talán mégsem reménytelen a helyzet, ugyanis Magyarországon is kezdik felfedezni az úgynevezett VA – Virtuális Asszisztensekben rejlő rengeteg lehetőséget a vállalkozások, cégvezetők.

Virtuális asszisztensek alkalmazásán is érdemes elgondolkodni – 2019.05.07

Nem robot, hús-vér ember. Egyre nagyobb népszerűségnek örvend a virtuális asszisztensek foglalkoztatása, miközben sokan még nem is hallották ezt a kifejezést. Van, aki robotokra asszociál, és olyan is akad, aki online titkárnőként képzeli el őket. Hogy mi az igazság? Ennek tisztázására beszélgettünk Kiss-Márton Adrienn HR szakemberrel valamint Botka-Ilyés Szilvi virtuális asszisztenssel.

A jövőben egy cég párhuzamosan 4-5 virtuális asszisztenssel dolgozik majd együtt- 2019.05.07

Hogyan alakulhat a virtuális asszisztensek iránti kereslet a következő 5-10 évben?

Kiss- Márton Adrienn: Meglátásom szerint egyre több vállalkozó ismeri föl a szolgáltatásban rejlő előnyöket, és hamarosan már itthon sem lesz ritka, hogy egy-egy cég párhuzamosan 4-5 virtuális asszisztenssel dolgozik együtt. A munkaerőpiacnak már ma is igénye van a jól képzett, a folyamatosan tanuló, a technológia fejlődésével lépést tartó munkaerőre. Ebben az egyre gyorsuló világban az ilyesfajta hozzáállásra, amit a virtuális asszisztensek képviselnek hatalmas kereslet lesz.

Kolbászból a kerítés? – interjú arról, hogy a könyvelés Magyarországon vagy Angliában jobb-e 1. rész – 2018.01.09.

A könyvelés sok vállalkozó számára egy szükséges rossz. Nem értenek hozzá, de csinálni kell, mert elő van írva a nyilvántartások vezetése. Hát megbíz ezzel egy könyvelőt. Ez azonban újabb súrlódásokhoz vezet. Mindkét fél állítja, hogy hol ez nincs meg időre, hol az – és persze ezért mindig a másik felet terheli a felelősség. Talán ez a helyzet vezetett oda, hogy ma már legendák keringenek a kezdő vállalkozók között arról, mennyire egyszerű Angliában vállalkozást alapítani – és működtetni. És a könyvelés is sokkal egyszerűbb, jobb, gyorsabb, átláthatóbb. De valóban kolbászból van arrafelé a kerítés? Elmondja Kiss-Márton Adrienn, aki irodamanager szolgáltatása keretében támogat könyvelő irodát Angliában


Kolbászból a kerítés? – interjú arról, hogy a könyvelés Magyarországon vagy Angliában jobb-e 2. rész – 2018.01.16.

KMA: Angliában mindenki maga is elvégezheti a könyvelését. Erre lehetőséget ad a törvény. Mégis elenyésző azon vállalkozók száma, akik maguk könyvelnek. Ez újra csak a bizalom kérdése: a könyvelő szakember. És ez megkérdőjelezhetetlen. A legtöbb vállalkozó azonban nem ért a könyveléshez, s nem is akar vele foglalkozni, ahogy itthon sem ez a vállalkozók álma – így teljesen kézenfekvő a számukra, hogy keresnek egyet, akit megbízhatnak. És teljesen természetes, hogy ezért fizetnek is nekik. Annyit, amennyit ők mondanak. A munkadíj nem alku tárgya – különben a nyújtott szolgáltatások köre is alku tárgyává válik. Innen nézve a könyvelő lesz a garancia arra, hogy az ÁFA könyvelése, bevallása, befizetése rendben meg fog történni.


Friss hírek a virtuális asszisztenciáról

Ha kérdésed van, írj nekünk!

14 + 3 =