Rólunk
A hazai virtuális asszisztencia pozitív megítélése közös ügyünk. Ennek apropóján találkoztunk az online térben és erősségeink egyesítésével dolgozunk a cél megvalósításán.
Meggyőződéssel – elköteleződéssel – lelkesedéssel – szakmaisággal

Kiss-Márton Adrienn
HR szakember, virtuális asszisztens szakértő
Mióta dolgozik, az foglalkoztatja, hogyan tudja a lehető legmegfelelőbb szakembereket összekötni a munkaerőt kereső cégekkel. Hogyan tudja felmérni az igényeket, és hogyan tudja rávenni mindkét oldalt, hogy igényeik mentén találják meg a megfelelő utat.
Meggyőződése, hogy csak így születhetnek sikeres munkafolyamatok, hosszú távon mindkét fél számára win-win helyzetek.
2012-ben belevágott egy kísérleti projektbe, melyet az irodamanager brandje alatt futtatott föl.
A projekt lényege az volt, hogy bebizonyítsa, idehaza is képes működni, működnie kell az online vállalkozás támogatásnak. Amikor ahhoz, hogy egy munkavállaló hasznos tagja legyen a cégnek, nem kötelező bejárnia a munkahelyére. Ma, az internet korában úgy gondolta ez lehetséges. A körülményeim abszolút adottak voltak a kísérlethez. A fővárosi vezető beosztását hátrahagyva visszaköltözött Tolna megyébe. A projekt teljesítéséhez szükséges laptoppal, internettel, kíváncsisággal, kitartással rendelkezett.
Ügyfelei jellemzően a fővárosból lettek, majd szépen lassan nemzetközi szintről is érkeztek megkeresések.
Napjainkban már azon dolgozik – többek között -, hogy a virtuálisan működő munkavállalók és az ilyen munkaerőt keresők igényeit figyelembe véve optimalizálja az egymásra találást. Ennek keretében mindkét oldalt edukálja, ami az egyik legfontosabb lépcső ma Magyarországon ahhoz, hogy a rendszer jól tudjon működni.
Fontosnak tartja, hogy mindkét oldal meglássa, mit nyerhet egy virtuális asszisztenssel való együttműködés során. Üzleti partnerekről lévén szó, nincs alá-fölérendeltségi viszony.

Molnár Barna – alapító tag
Marketing gépész és webshop specialista
Barnával készült interjúnkat itt olvashatod. Tapasztalt virtuális asszisztens, üzletember. Aktívan részt vett, vesz a VAM csoport napi életében, segítségével került összeállításra a VAM csoport tagjai számára elérhető ingyenes tananyag is.

Szücsné B. Boglárka – alapító tag
Pénzügy szakos közgazdász, Virtuális asszisztens
13 éve dolgozom gazdasági pályán. Foglalkoztam: pénzüggyel, számvitellel, EU-s és hazai finanszírozású pályázati projektekkel. Dolgoztam: bankban, vállalkozásnál és közigazgatásban is.
Szeretem a munkámban rejlő lehetőségeket és a változatosságot. Nagyon fontos számomra a precizítás és a folyamatos fejlődés. Úgy gondolom, hogy a siker egyik kulcsa, az állandó tanulás. Ez végig is kíséri mind az eddigi és mind a jövőbeni utam. Jelenleg angolt és online marketinget tanulok.
A változást az életemben a két gyermekem érkezése hozta. Két kis büszkeségem. Ők motiválnak abban, hogy a magam útját járjam és a saját sikeres vállalkozásomat menedzseljem. Igazi kihívásnak érzem, hogy az évek során megszerzett tapasztalataimmal segítsem a hozzám érkező vállalkozókat és együtt dolgozzunk cégük jövőjéért.

Busi Antónia – alapító tag
Virtuális asszisztens, Virtualis Manager
Vállalkozásomat már több, mint 4 éve indítottam el, és úgy érzem ezzel találtam meg a saját utam. A munkámban legjobban a változatosságot szeretem. Különböző területekről kerülnek ki ügyfeleim, így számomra a változatosság és az új ismeretek szerzése folyamatos.
Pozitív, megoldásközpontú személy vagyok, így minden helyzetben a legjobbat keresem és próbálom kihozni. Ezzel tudok hatékonyan működni egy vállalkozó életében megfelelő “fogaskerékként”. (Sokan nem is tudják, hogy vagy, de nélküled nem menne olajozottan a gépezet)


Péter Éva – alapító tag
Webdesigner, marketing kivitelező, WordPress oktató, EWA
Az egyetemen szociológusként végeztem, később HR területen dolgoztam, de végül webdesignerként találtam meg a hivatásom. A weboldalak készítésén túl leginkább a marketing kivitelezésben érzem magam otthon, ahol nagy előny, hogy tudok és szeretek rendszerekben gondolkodni.
Már 2017 óta dolgozom otthonról vállalkozóként, fix ügyfelekkel és olyan feladatokkal, amelyek mindig kihívást jelentenek a számomra. Minden esetben igyekszem az elvártnál többet és jobbat nyújtani. Ügyfeleim vállalkozásában olyan lelkesedéssel dolgozom, mintha a sajátom lenne!

Mikula-Pásti Marianna – tag
Főállású virtuális asszisztensként olyan Partnereket támogatok, aki számára kiemelten fontos a szakértelem, a precizitás, a megbízhatóság és a lojalitás. Akik szeretnének több időt fordítani vállalkozásuk fejlesztésére és stratégiai növekedésükre, miközben biztos kezekben tudhatják az operatív feladatokat.
Proaktív, kreatív és nagyon optimista személyiség vagyok. Munkámat precízen és nagy munkabírással végzem. Partnereim szakmai elismerése és az, hogy csapattagként tekintenek rám, számomra is kiemelt motivációt jelent.
Több, mint 15 éves tapasztalattal rendelkezem személyi és sales asszisztensként, több, mint 4 éves marketing asszisztensi tapasztalatot szereztem a prémium kategóriás termékekkel. Valamint 2 éves tapasztalatom van az ingatlanértékesítés területén is.
Marketingorientált szemléletem miatt 2024-ben tovább képeztem magam online marketing területen, így social media manageri és webdesigneri tudással is rendelkezem. Virtuális asszisztensként nagyon fontosnak tartom a folyamatos fejlődést, hogy Partnereimet minél hatékonyabban támogatni tudjam.
Erősségeim közé tartozik a kiváló szervezőkészség és problémamegoldó szemlélet – számomra nincs probléma, csak egy újabb megoldandó kihívás.
Üzleti kommunikációmban kiemelt figyelmet fordítok arra, hogy Partnereimet magas színvonalon, és cégük arculatjához igazodva képviseljem.
Széleskörű tapasztalattal rendelkezem különböző vállalatirányítási rendszerek használatában, magabiztosan kezelem az irodai alkalmazásokat és számos online felületet. Több mint 10 éve dolgozom home office-ban, így munkámat hatékony időbeosztással és maximális eredményességgel végzem.
Nyelvtudásom: német (C1), olasz (B1), angol (A2/B1). Az angol tudásomat folyamatosan fejlesztem.
Pályafutásom során nemzetközi vállalatoknál és KKV-knál szereztem tapasztalatot fő- és mellékállásban.
Virtuális asszisztensként kiemelten fontos számomra az is, hogy Partnereimnek ne csak értékes ideje szabaduljon fel az együttműködésünk által, hanem vállalkozásuk költséghatékonyabbá is váljon.
Akkor érzem magam igazán a helyemen, ha Partneremet valódi jobbkezeként támogathatom, és munkámmal hozzájárulhatok sikeréhez.

Mayer Zsuzsanna – tag
Mayer Zsuzsanna vagyok, virtuális asszisztens, a XXI. század online titkárnője. Már középiskolai tanulmányaim kezdetén elköteleződtem az ügyviteli és az informatikai szakmacsoport iránt. Főiskolai tanulmányaimat gazdálkodás és menedzsment vonalon folytattam (vállalkozásszervező közgazdász). Fontosnak tartom az élethosszig tartó tanulást ezért iskolai tanulmányaim befejezése óta is folyamatosan képzem magam.
Az ügyvitel területén, mint 20 éves folyamatos gyakorlati tapasztalattal rendelkezem.
A Szigetköz területén működő civil szervezetek (alapítványok, egyesületek) részére nyújtok segítséget általános ügyviteli és online jelenléttel kapcsolatos feladataik elvégzésében, kiskreatív grafikai anyagok elkészítésében és a NEA pályázatok területén.
Non formális – önszerveződő közösségeknek (pl. amatőr színjátszók, kórusok, művészeti körök) általában térítésmentes együttműködésre is – önkéntes felajánlás keretein belül – lehetőséget tudok biztosítani – az elvégzendő feladatok és a szabad kapacitásom függvényében.

Kardos Gergely – tiszteletbeli tag
Techie, szabadúszó webes szaki
5 év IT ügyfélszolgálat után saját vállalkozásba kezdett. Az IT problémamegoldás mellett 7 éve készít WordPress weboldalakat és segít hazai, nemzetközi szinten vállalkozásoknak az online marketing rendszerük kialakításában és fenntartásában.
A VAM oldal technikai támogatását, a weboldal professzionális működését biztosítja.
PÁRTOLÓ TAGJAINK

Gyenes Fruzsina – pártoló tag
virtuális asszisztens
Egy éve vagyok virtuális asszisztens „mellékállásban”. Főállásban oktatásszervezési projektekkel foglalkozom, virtuális asszisztensként pedig elsősorban angolul végzek adminisztratív és szervezési feladatokat. Két fő tulajdonságom: szeretem a kihívásokat, és mindig tanulok valamit. Jelenleg a német nyelvtudásomat fejlesztem.

Horváth-Simon Judit – pártoló tag
Gépészmérnökként végeztem az egyetemen, majd mérnöktanári diplomát is szereztem. A 2020-as évben éreztem először, hogy szeretném a saját utamat járni. 18 évnyi szakmai- és személyi asszisztensi tapasztalatomat, tudásomat felhasználva, 2022-ben elindítottam a virtuális asszisztensi vállalkozásomat.
A hozzám leginkább közel álló terület a pénzügyi, könyvelési, adminisztratív feladatok végzése. Mivel folyamatosan fejlesztem magam, tanulok, így már weboldalak készítését is szívesen vállalom. Mindezek mellett különösen szeretek rendezvényeket is szervezni.
Olyan erő, szenvedély és ambíció van bennem, ami hegyeket tud megmozgatni. Szoktam mondani, ha kidobnak az ajtón, visszamászom az ablakon.

Varga Krisztina – pártoló tag
2019 óta vagyok virtuális asszisztens, mellette főállásban egy középiskola gazdasági ügyintézőjeként dolgozom. Tíz évet meghaladó multinacionális tapasztalattal a hátam mögött kezdtem bele a vállalkozásba.
Legfőképpen a személyes és üzleti napi ügyek intézését szeretem átvállalni, de pénzügyi és logisztikai területen is szívesen segítek. Folyamatosan fejlesztem magam, jelenleg is főiskolás hallgató vagyok.
Imádom a pörgést, ha mindig van tennivaló.

Fulajtár Mónika – pártoló tag
Az eddigi munkáim során javarészt irodai asszisztensként dolgoztam különböző területeken. A főállásom mellett több éve voltam már vállalkozó, most úgy döntöttem, hogy a tapasztalataimat virtuális asszisztensként egy saját vállalkozásban fogom kamatoztatni.
Legszívesebben a kezdő vállalkozók munkáját segítem, hiszen eleinte számos feladattal kell megküzdeniük, és az energiájukat ezekre a feladatokra tudják fordítania legkevésbé.
“Nem szeretem a megoldatlan feladatokat, ezért igyekszem azokat minél hamarabb magam mögött tudni.”

Sóti Viktória – pártoló tag
Immár 10 éve tevékenykedem a pénzügyi szektorban. 2014-ben kezdtem el ezt az izgalmas utazást, 2017-ben indítottam egyéni vállalkozásomat. Nemrég, 2022-ben pedig a vállalkozásom továbbfejlesztése érdekében Kft-t alapítottam. Ezen idő alatt kitartóan gyűjtöttem tapasztalatokat, és meggyőződésem, hogy a pénzügyi területen szerzett tudásom kiemelkedő alapot biztosít a virtuális asszisztencia vállalkozásomhoz. Az analitikus gondolkodás és az elkötelezettség iránti hajlamom segít abban, hogy mindig a legjobbat hozzam ki a munkából.
Szabadidőmben szívesen foglalkozom tortasütéssel és mindig nyitott vagyok az új receptek és technikák kipróbálására. A tortasütés egy olyan kikapcsolódási forma számomra, amely lehetővé teszi, hogy kifejezzem kreativitásomat és elkápráztassam a családom az általam készített finomságokkal. A hobbim megtanított arra is, hogy türelmes legyek és figyelmes a részletekre, ami hasznos tulajdonságokat hozott a mindennapi életembe és a szakmai tevékenységembe egyaránt.

Takács Zsoltné (Anett) – pártoló tag
virtuális asszisztens
Személyi asszisztencia
HR feladatok
Recepció, Adminisztráció
Softwarekezelés
Telefonos vevőszolgálat és értékesítés
Pályázatok, Szabályzatok
EHS asszisztencia
és még sok más…
Szeretem a rendet, így lehetek egyszerre gyors és hatékony.

Szilágyi Lídia – pártoló tag
Szoftvertesztelői múltamon túl dolgoztam marketing irodánál, pályázatíró cégnél, és backoffice területen, illetve irodavezetői pozícióban is kipróbáltam magam. Szenvedélyem a szervezés, legyen szó utazásról, rendezvényről vagy bármilyen hétköznapi dologról. Ez táplálta többek közt azt az ambíciómat is, hogy összekössem a szervezési készségemet a zenéhez való kötődésemmel, így elvégeztem egy zenei menedzsment képzést is.
Nagyon szeretek marketing területen kreatívkodni, legyen szó Canvaban való kreatív tartalom készítésről vagy akár videóvágásról. Magyar és angol nyelven vállalok megbízásokat és projekteket, legyen szó Virtuális Asszisztenciáról, Szoftvertesztelésről vagy Agilis csapatmenedzsmentről. Zenei projektek tekintetében egyelőre magyar vonatkozású produkcióknak segítek. Erősségeim közé tartozik a szervező és problémamegoldó készség mellett a kommunikáció és a folyamatos fejlődési vágy. Nagyon szeretek csapatban és egyénileg is dolgozni. Partnereim számára szeretek hatékony megoldásokat kínálni és keresem az olyan együttműködési lehetőségeket, akiknek hozzám hasonlóan kiemelten fontos a megbízhatóság, a precizitás és a nyílt őszinte kommunikáció.
Szabadidőmben a Férjemmel, a Kislányunkkal és két házikedvencünkkel vagyok a legtöbbet. Nagyon
szeretünk együtt utazni és kirándulni.

Barkóczy Barbara – pártoló tag
Amiben segíteni tudom, a hozzám fordulókat azok a következők:
• Előadás anyagok összeállítása – akár videós hanganyaggal
• Kreatív ötletelés és folyamatos javaslattétel a marketingfejlesztésre
• Hírlevél szerkesztése, írása, blog cikkek
• Céges dokumentumtár rendszerezése, folyamat szabályozások elkészítése, dokumentálása
• KPI riportok felépítése, juttatási rendszer kialakítása
Statisztikák, kimutatások, elemzések készítése
• Rendezvényszervezés
Egészségtudatos programok tartása
• Egészségvédelmi programok kialakítása
• Ügyfelekkel kapcsolattartás
• Ügyfél portfólió kialakítása
• Beruházások koordinálása, rendszerfejlesztési projektek bevezetése
• Onboarding anyagok létrehozása ügyfeleknek
• Belső auditálás ügyfeleknél – hr , gyártás – pénzügyi folyamatok ellenőrzése – ISO, Lean, Kaizen
Lelkes vagyok, munka mellett jógaoktatássak, vizsgáztatással is foglalkozom, de a honlapomon ezt látni is fogjátok, azért neveztem el hármas hatásnak 🙂

Jeneiné Dobó Katalin – pártoló tag
virtuális asszisztens
Több mint 20 évnyi adminisztrációs tapasztalattal a hátam mögött mindig is szenvedélyesen hittem a rendszerekben, a szervezettségben és az átláthatóságban. Korábban kontrollerként és pénzügyi ügyintézőként dolgoztam és pár hónapja eldöntöttem, hogy a virtuális asszisztencia világában nemcsak a precizitásomat kamatoztathatom, hanem a kreativitásomat is.
Március óta mellékállásban virtuális asszisztensként tevékenykedem, miközben főállásban ügyintézőként dolgozom egy állami cégnél. A munkám során nyilvántartásokat vezetek a munkaidőről, szabadságokról és táppénzzel kapcsolatos adatokról, így a strukturált gondolkodás és a hatékony megoldások mindig a mindennapjaim részét képezik.
A célom, hogy vállalkozók és magánszemélyek számára nyújtsak támogatást az adminisztratív és szervezési feladatok területén, legyen szó hatékony nyilvántartásokról, látványos prezentációkról vagy akár könnyen értelmezhető táblázatokról. Hiszem, hogy egy jól megtervezett rendszer rengeteg időt és energiát spórolhat meg, ezért kiemelt figyelmet fordítok az egyszerű és hatékony megoldásokra.
Azért hoztam létre a DoKasszisztenst, hogy mindezeket a képességeimet a lehető legtöbb ember számára elérhetővé tegyem.