Barion Pixel

Rólunk

A hazai virtuális asszisztencia pozitív megítélése közös ügyünk. Ennek apropóján találkoztunk az online térben és erősségeink egyesítésével dolgozunk a cél megvalósításán.

Meggyőződéssel – elköteleződéssel – lelkesedéssel – szakmaisággal

Kiss-Márton Adrienn

HR szakember, virtuális asszisztens szakértő

Mióta dolgozik, az foglalkoztatja, hogyan tudja a lehető legmegfelelőbb szakembereket összekötni a munkaerőt kereső cégekkel. Hogyan tudja felmérni az igényeket, és hogyan tudja rávenni mindkét oldalt, hogy igényeik mentén találják meg a megfelelő utat.

Meggyőződése, hogy csak így születhetnek sikeres munkafolyamatok, hosszú távon mindkét fél számára win-win helyzetek.

2012-ben belevágott egy kísérleti projektbe, melyet az irodamanager brandje alatt futtatott föl.
A projekt lényege az volt, hogy bebizonyítsa, idehaza is képes működni, működnie kell az online vállalkozás támogatásnak. Amikor ahhoz, hogy egy munkavállaló hasznos tagja legyen a cégnek, nem kötelező bejárnia a munkahelyére. Ma, az internet korában úgy gondolta ez lehetséges. A körülményeim abszolút adottak voltak a kísérlethez. A fővárosi vezető beosztását hátrahagyva visszaköltözött Tolna megyébe. A projekt teljesítéséhez szükséges laptoppal, internettel, kíváncsisággal, kitartással rendelkezett.

Ügyfelei jellemzően a fővárosból lettek, majd szépen lassan nemzetközi szintről is érkeztek megkeresések. 
Napjainkban már azon dolgozik – többek között -, hogy a virtuálisan működő munkavállalók és az ilyen munkaerőt keresők igényeit figyelembe véve optimalizálja az egymásra találást. Ennek keretében mindkét oldal edukálja, ami az egyik legfontosabb lépcső ma Magyarországon ahhoz, hogy a rendszer jól tudjon működni.

Fontosnak tartja, hogy mindkét oldal meglássa, mit nyerhet egy virtuális asszisztenssel való együttműködés során. Üzleti partnerekről lévén szó, nincs alá-fölérendeltségi viszony.

Molnár Barna – alapító tag

Marketing gépész és webshop specialista

Barnával készült interjúnkat itt olvashatod. Tapasztalt virtuális asszisztens, üzletember. Aktívan részt vett, vesz a VAM csoport napi életében, segítségével került összeállításra a VAM csoport tagjai számára elérhető ingyenes tananyag is.

Domokos Anna – alapító tag

Virtuális asszisztens

 VA-ként még friss vagyok és ropogós, szeptemberben indítottam a vállalkozásomat. Addig a közszférában dolgoztam, elsősorban könyvtárosként, de egyéb munkakörökben is. Csoportvezetőként igen nagy könyvtár-költöztetési és egyéb adminisztrációs projektekért voltam felelős. Már ott is az innovatív gondolkodás és az újító szellem jellemzett, de abban a közegben ez nem volt kifizetődő, így ez év februárjában úgy döntöttem, hogy ha lehetséges, akkor nem leszek többé alkalmazott. Némi feltöltődés és felkészülés után hát nekikezdtem a saját üzletemet építeni.

Végzettségemet tekintve folyamatszervező, informatikus mérnök és könyvtáros informatikus vagyok. Folyamatosan képzem magam: retorika klubban tanulom a nyilvános beszéd művészetét, valamint a játékosítási folyamatokkal (gamification) ismerkedem és informatikai ismereteimet frissítem fel.

Szücsné B. Boglárka – alapító tag

Pénzügy szakos közgazdász, Virtuális asszisztens

13 éve dolgozom gazdasági pályán. Foglalkoztam: pénzüggyel, számvitellel, EU-s és hazai finanszírozású pályázati projektekkel. Dolgoztam: bankban, vállalkozásnál és közigazgatásban is.

Szeretem a munkámban rejlő lehetőségeket és a változatosságot. Nagyon fontos számomra a precizítás és a folyamatos fejlődés. Úgy gondolom, hogy a siker egyik kulcsa, az állandó tanulás. Ez végig is kíséri mind az eddigi és mind a jövőbeni utam. Jelenleg angolt és online marketinget tanulok. 

A változást az életemben a két gyermekem érkezése hozta. Két kis büszkeségem. Ők motiválnak abban, hogy a magam útját járjam és a saját sikeres vállalkozásomat menedzseljem. Igazi kihívásnak érzem, hogy az évek során megszerzett tapasztalataimmal segítsem a hozzám érkező vállalkozókat és együtt dolgozzunk cégük jövőjéért.

Busi Antónia – alapító tag

Virtuális asszisztens, Virtualis Manager

Már több, mint 10 éve dolgozom home officeban. Ezalatt megtanultam a saját időmet hatékonyan beosztani, hogy a munka mellett a folyamatos fejlesztésemre, képzésemre is legyen időm. Széles az érdeklődési köröm, így a tanulmányaimat is széles körben végeztem. Soha nem tudtam igazán egy valamire rábökni, hogy csak ez érdekel. Amikbe belekezdek, azokat magas szinten szeretem elsajátítani. A széleskörű rálátásnak köszönhetően úgy vélem nem gond, ha nem tudjuk mindenre a választ. Sokkal fontosabb, hogy tudjuk kit kell egy-egy kérdés esetén megkeresnünk. A jó pap is holtig tanul.

Vállalkozásomat még csak két éve indítottam el, és úgy érzem ezzel találtam meg a saját utam. A munkámban legjobban a változatosságot szeretem. Különböző területekről kerülnek ki ügyfeleim, így számomra a változatosság és az új ismeretek szerzése folyamatos. 

Pozitív, megoldásközpontú személy vagyok, így minden helyzetben a legjobbat keresem és próbálom kihozni. Ezzel tudok hatékonyan működni egy vállalkozó életében megfelelő “fogaskerékként”. (Sokan nem is tudják, hogy vagy, de nélküled nem menne olajozottan a gépezet)

Madarász Juli – alapító tag

Virtuális asszisztens

Informatikus könyvtárosként, kiadói szakirányon diplomáztam. Internetes alkalmazásfejlesztő, kiadványszerkesztő és multimédiafejlesztő OKJ-s végzettségeket szereztem. Szerteágazó érdeklődési körrel és tapasztalattal rendelkezem. Részt vettem marketing és webdizájn tanfolyamokon, végeztem összetett irodai munkát, rendezvényszervező, könyvtáros, marketing asszisztens és újságíró.

A fenti tevékenységek során elsajátítottam a rendszerekben való gondolkozás képességét és a munkáimhoz szükséges szoftverek intuitív használatát.

Szívesen tanulok új dolgokat, törekszek rá, hogy folyamatosan fejlődjek, képezzem magam. Ügyfelek igényeihez igazodva új eszközök, szoftverek használatát is szívesen megtanulom.

Bindinsé Román Katalin – alapító tag

Virtuális Asszisztens

Több éve dolgozom virtuális asszisztensként (bár jóideig nem volt tudomásom, hogy ezt már annak hívják) Elsődleges szempontom a családdal való összeegyeztethetőség volt, másodlagosan pedig az, hogy az eddigi munkáim során szerzett tapasztalataimat mások javára, de ne alárendelve, hanem segítő partnerként(!) velük együtt kamatoztathassam. 

Az adminisztráció és a pénzügy az a két olyan terület, ami szinte első perctől kezdve végig kíséri a szakmai múltamat. A szívem csücske az utazás-, és rendezvényszervezés. 

A marketinget a szakmai tanulmányaim kezdete óta “taposom”.

 

Nemeskéri Mónika – alapító tag

Virtuális Asszisztens, N-Office

Mónikával készült korábbi, hosszabb interjúnkat itt olvashatod. Azóta eltelt több, mint 1 év és Mónika továbbra is sikeresen működteti VA vállalkozását.

Péter Éva – alapító tag

Webdesigner,  marketing kivitelező, WordPress oktató, EWA

Az egyetemen szociológusként végeztem, később HR területen dolgoztam, de végül webdesignerként találtam meg a hivatásom. A weboldalak készítésén túl leginkább a marketing kivitelezésben érzem magam otthon, ahol nagy előny, hogy tudok és szeretek rendszerekben gondolkodni.

Már 2017 óta dolgozom otthonról vállalkozóként, fix ügyfelekkel és olyan feladatokkal, amelyek mindig kihívást jelentenek a számomra. Minden esetben igyekszem az elvártnál többet és jobbat nyújtani. Ügyfeleim vállalkozásában olyan lelkesedéssel dolgozom, mintha a sajátom lenne!

Kardos Gergely – tiszteletbeli tag

Techie, szabadúszó webes szaki

5 év IT ügyfélszolgálat után saját vállalkozásba kezdett.  Az IT problémamegoldás mellett 7 éve készít WordPress weboldalakat és segít hazai, nemzetközi szinten vállalkozásoknak az online marketing rendszerük kialakításában és fenntartásában. 

A VAM oldal technikai támogatását, a weboldal professzionális működését biztosítja.

PÁRTOLÓ TAGJAINK

Gyenes Fruzsina – pártoló tag

virtuális asszisztens

Egy éve vagyok virtuális asszisztens „mellékállásban”. Főállásban oktatásszervezési projektekkel foglalkozom, virtuális asszisztensként pedig elsősorban angolul végzek adminisztratív és szervezési feladatokat. Két fő tulajdonságom: szeretem a kihívásokat, és mindig tanulok valamit. Jelenleg a német nyelvtudásomat fejlesztem.

Horváth-Simon Judit – pártoló tag

virtuális asszisztens

Gépészmérnökként végeztem az egyetemen, majd mérnöktanári  diplomát is szereztem. A 2020-as évben éreztem először, hogy szeretném a saját utamat járni. 18 évnyi szakmai- és személyi asszisztensi tapasztalatomat, tudásomat felhasználva, 2022-ben elindítottam a  virtuális asszisztensi vállalkozásomat.

A hozzám leginkább közel álló terület a pénzügyi, könyvelési, adminisztratív feladatok végzése. Mivel folyamatosan fejlesztem magam, tanulok, így már weboldalak készítését is szívesen  vállalom. Mindezek mellett különösen szeretek rendezvényeket is szervezni.

Olyan erő, szenvedély és ambíció van bennem, ami hegyeket tud megmozgatni. Szoktam mondani, ha kidobnak az ajtón, visszamászom az ablakon.

Varga Krisztina – pártoló tag

virtuális asszisztens

2019 óta vagyok virtuális asszisztens, mellette főállásban egy középiskola gazdasági ügyintézőjeként dolgozom. Tíz évet meghaladó multinacionális tapasztalattal a hátam mögött kezdtem bele a vállalkozásba.

Legfőképpen a személyes és üzleti napi ügyek intézését szeretem átvállalni, de pénzügyi és logisztikai területen is szívesen segítek. Folyamatosan fejlesztem magam, jelenleg is főiskolás hallgató vagyok.

Imádom a pörgést, ha mindig van tennivaló.

Fulajtár Mónika – pártoló tag

virtuális asszisztens

Felsőfokú gazdasági manager asszisztensként végeztem 2019-ben, jelenleg webfejlesztést tanulok. 

Az eddigi munkáim során javarészt irodai asszisztensként dolgoztam különböző területeken. A főállásom mellett több éve voltam már vállalkozó, most úgy döntöttem, hogy a tapasztalataimat virtuális asszisztensként egy saját vállalkozásban fogom kamatoztatni. 

Legszívesebben a kezdő vállalkozók munkáját segítem, hiszen eleinte számos feladattal kell megküzdeniük, és az energiájukat ezekre a feladatokra tudják fordítania legkevésbé.  

“Nem szeretem a megoldatlan feladatokat, ezért igyekszem azokat minél hamarabb magam mögött tudni.” 

Selmeciné dr. Kató Szilvia – pártoló tag

virtuális asszisztens

Végzettségem közgazdász, jogász, adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász.
Közel 27 éves munkaviszonyom alatt szerzett tapasztalataim alapján, és ezen belül a központi közigazgatásban töltött 18 év után önállóságra vágyva 2020. márciusában kezdtem meg egyéni vállalkozásom, melyben adatvédelemmel kapcsolatos feladatokat, adatkezelések feltérképezését, adatvédelmi dokumentumok, dokumentum csomagok készítését, adatvédelmi tanácsadást, illetve adatvédelmi tisztviselői feladatok ellátását vállalom és végzem.
Szakmai tapasztalatom alapján, virtuális asszisztensként az alábbi feladatok
ellátásával állok megbízóim rendelkezésére:
 vállalkozások, szervezetek tájékoztatása adatvédelmi kötelezettségeikről,
adatkezelések feltérképezése, adatvédelemi dokumentumok, adatvédelmi
csomagok készítése, adatvédelmi tanácsadás, adatvédelemhez kapcsolódó
személyes adatot kezelő dolgozók ismeret megújító képzése, egyéb
adatvédelemhez kapcsolódó feladatok ellátása, – illetve meghatározott
szervezetek (pl. bármilyen közfeladatot ellátó szervezetek, vagy az érintett
természetes személyek rendszeres és szisztematikus, nagymértékű
megfigyelését végző vállalkozások, stb.) esetében, amelyek az adatvédelmi
rendelet alapján kötelesek adatvédelmi tisztviselőt foglalkoztatni, ezen –
rendeletben meghatározott kötelező tisztviselői feladatok ellátása,
 nyilvántartások, adatbázisok, kimutatások készítése, vezetése, elemzések,
 belső szabályzatok, utasítások, nyomtatványok megalkotása, elkészítése,
bevezetése,
 pénzügyi, számviteli, munkaügyi és egyéb programokat készítő vállalkozások
részére jogszabályváltozások követése, az adott programokban történő
átvezetésében való közreműködés,
 belső ellenőrzési rendszer tervezése, létrehozása, dokumentációjának
elkészítése, belső ellenőrzések végzése,
 egyéb adminisztráció.

Friss hírek a virtuális asszisztenciáról

Ha kérdésed van, írj nekünk!

14 + 7 =