Barion Pixel

Rólunk

A hazai virtuális asszisztencia pozitív megítélése közös ügyünk. Ennek apropóján találkoztunk az online térben és erősségeink egyesítésével dolgozunk a cél megvalósításán.

Meggyőződéssel – elköteleződéssel – lelkesedéssel – szakmaisággal

Kiss-Márton Adrienn

HR szakember, virtuális asszisztens szakértő

Mióta dolgozik, az foglalkoztatja, hogyan tudja a lehető legmegfelelőbb szakembereket összekötni a munkaerőt kereső cégekkel. Hogyan tudja felmérni az igényeket, és hogyan tudja rávenni mindkét oldalt, hogy igényeik mentén találják meg a megfelelő utat.

Meggyőződése, hogy csak így születhetnek sikeres munkafolyamatok, hosszú távon mindkét fél számára win-win helyzetek.

2012-ben belevágott egy kísérleti projektbe, melyet az irodamanager brandje alatt futtatott föl.
A projekt lényege az volt, hogy bebizonyítsa, idehaza is képes működni, működnie kell az online vállalkozás támogatásnak. Amikor ahhoz, hogy egy munkavállaló hasznos tagja legyen a cégnek, nem kötelező bejárnia a munkahelyére. Ma, az internet korában úgy gondolta ez lehetséges. A körülményeim abszolút adottak voltak a kísérlethez. A fővárosi vezető beosztását hátrahagyva visszaköltözött Tolna megyébe. A projekt teljesítéséhez szükséges laptoppal, internettel, kíváncsisággal, kitartással rendelkezett.

Ügyfelei jellemzően a fővárosból lettek, majd szépen lassan nemzetközi szintről is érkeztek megkeresések. 
Napjainkban már azon dolgozik – többek között -, hogy a virtuálisan működő munkavállalók és az ilyen munkaerőt keresők igényeit figyelembe véve optimalizálja az egymásra találást. Ennek keretében mindkét oldal edukálja, ami az egyik legfontosabb lépcső ma Magyarországon ahhoz, hogy a rendszer jól tudjon működni.

Fontosnak tartja, hogy mindkét oldal meglássa, mit nyerhet egy virtuális asszisztenssel való együttműködés során. Üzleti partnerekről lévén szó, nincs alá-fölérendeltségi viszony.

Kardos Gergely

Techie, szabadúszó webes szaki

5 év IT ügyfélszolgálat után saját vállalkozásba kezdett.  Az IT problémamegoldás mellett 7 éve készít WordPress weboldalakat és segít hazai, nemzetközi szinten vállalkozásoknak az online marketing rendszerük kialakításában és fenntartásában. 

A VAM oldal technikai támogatását, a weboldal professzionális működését biztosítja.

VAModik – A VAM csoportot működtetik hónapról hónapra

Olyan Virtuális Asszisztensek, akik fontos küldetésüknek tarják a VA piac pozitív megítélését. Így egy-egy hónapra különböző témákkal ők segítik a VAM csoport hatékony működését.

Szűcs Dóra- augusztusi VAModi

Virtuális asszisztens, The assistant

A nevem Szűcs Dóra. 9 éven át személyi és vezetői asszisztensi pozicíókat töltöm be multinacionális cégekben. 2020 május óta foglalkozom virtuális asszisztenciával. Főként online marketing témában tevékenykedem például Facebook és Instagram oldalak és kampányok kezelése, de a személyi asszisztenciában is tovább jelen vagyok angol és magyar nyelven. Végzettségem angol nyelvű ügyintéző és digitális marketing szaktanácsadó. Folyamatosan járok külföldi és hazai szakmai képzésekre, előadásokra, hogy mindig naprakész legyen a tudásom, amivel az ügyfeleimet segítem!

Molnár Barna – szeptemberi VAModi

Marketing gépész és webshop specialista

Barnával készült interjúnkat itt olvashatod. Tapasztalt virtuális asszisztens, üzletember. Aktívan részt vett, vesz a VAM csoport napi életében, segítségével került összeállításra a VAM csoport tagjai számára elérhető ingyenes tananyag is.

Domokos Anna – novemberi VAModi

Virtuális asszisztens

 VA-ként még friss vagyok és ropogós, szeptemberben indítottam a vállalkozásomat. Addig a közszférában dolgoztam, elsősorban könyvtárosként, de egyéb munkakörökben is. Csoportvezetőként igen nagy könyvtár-költöztetési és egyéb adminisztrációs projektekért voltam felelős. Már ott is az innovatív gondolkodás és az újító szellem jellemzett, de abban a közegben ez nem volt kifizetődő, így ez év februárjában úgy döntöttem, hogy ha lehetséges, akkor nem leszek többé alkalmazott. Némi feltöltődés és felkészülés után hát nekikezdtem a saját üzletemet építeni.

Végzettségemet tekintve folyamatszervező, informatikus mérnök és könyvtáros informatikus vagyok. Folyamatosan képzem magam: retorika klubban tanulom a nyilvános beszéd művészetét, valamint a játékosítási folyamatokkal (gamification) ismerkedem és informatikai ismereteimet frissítem fel.

Szücsné B. Boglárka – decemberi VAModi

Pénzügy szakos közgazdász, Virtuális asszisztens

13 éve dolgozom gazdasági pályán. Foglalkoztam: pénzüggyel, számvitellel, EU-s és hazai finanszírozású pályázati projektekkel. Dolgoztam: bankban, vállalkozásnál és közigazgatásban is.

Szeretem a munkámban rejlő lehetőségeket és a változatosságot. Nagyon fontos számomra a precizítás és a folyamatos fejlődés. Úgy gondolom, hogy a siker egyik kulcsa, az állandó tanulás. Ez végig is kíséri mind az eddigi és mind a jövőbeni utam. Jelenleg angolt és online marketinget tanulok. 

A változást az életemben a két gyermekem érkezése hozta. Két kis büszkeségem. Ők motiválnak abban, hogy a magam útját járjam és a saját sikeres vállalkozásomat menedzseljem. Igazi kihívásnak érzem, hogy az évek során megszerzett tapasztalataimmal segítsem a hozzám érkező vállalkozókat és együtt dolgozzunk cégük jövőjéért.

VAM Nagykövetek – 

Virtuális Asszisztensek, akik méltó módon képesek a VAM küldetésének hírét vinni. A közös célt szem előtt tarva nyilatkoznak, és végzik munkájukat. 

Dudásné Sulik Orsolya

Virtuális Asszisztens, Brand Support

Orsolyával készült korábbi, hosszabb interjúnkat itt olvashatod. Azóta eltelt több, mint 1 év és továbbra is sikeresen működteti VA vállalkozását.

 

Bindisné Román Katalin

Virtuális Asszisztens, VR-assistance

Több éve dolgozom virtuális asszisztensként (bár jóideig nem volt tudomásom, hogy ezt már annak hívják) Elsődleges szempontom a családdal való összeegyeztethetőség volt, másodlagosan pedig az, hogy az eddigi munkáim során szerzett tapasztalataimat mások javára, de ne alárendelve, hanem segítő partnerként(!) velük együtt kamatoztathassam. 

Az adminisztráció és a pénzügy az a két olyan terület, ami szinte első perctől kezdve végig kíséri a szakmai múltamat. A szívem csücske az utazás-, és rendezvényszervezés. 

A marketinget a szakmai tanulmányaim kezdete óta “taposom”.

 

Moderátorok – A Virtuális Asszisztens Keres-Kínál csoportban

Nekik köszönhető a keres-kínál csoport gördülékeny működése, mind a beengedések, posztok javíttatása, posztok kiengedése tekintetében. 

Nemeskéri Mónika

Virtuális Asszisztens, N-Office

Mónikával készült korábbi, hosszabb interjúnkat itt olvashatod. Azóta eltelt több, mint 1 év és Mónika továbbra is sikeresen működteti VA vállalkozását.

Péter Éva

Webdesigner,  marketing kivitelező, WordPress oktató, EWA

Az egyetemen szociológusként végeztem, később HR területen dolgoztam, de végül webdesignerként találtam meg a hivatásom. A weboldalak készítésén túl leginkább a marketing kivitelezésben érzem magam otthon, ahol nagy előny, hogy tudok és szeretek rendszerekben gondolkodni.

Már 2017 óta dolgozom otthonról vállalkozóként, fix ügyfelekkel és olyan feladatokkal, amelyek mindig kihívást jelentenek a számomra. Minden esetben igyekszem az elvártnál többet és jobbat nyújtani. Ügyfeleim vállalkozásában olyan lelkesedéssel dolgozom, mintha a sajátom lenne!

Friss hírek a virtuális asszisztenciáról

Ha kérdésed van, írj nekünk!

12 + 13 =