Rólunk
A hazai virtuális asszisztencia pozitív megítélése közös ügyünk. Ennek apropóján találkoztunk az online térben és erősségeink egyesítésével dolgozunk a cél megvalósításán.
Meggyőződéssel – elköteleződéssel – lelkesedéssel – szakmaisággal
Kiss-Márton Adrienn
HR szakember, virtuális asszisztens szakértő
Mióta dolgozik, az foglalkoztatja, hogyan tudja a lehető legmegfelelőbb szakembereket összekötni a munkaerőt kereső cégekkel. Hogyan tudja felmérni az igényeket, és hogyan tudja rávenni mindkét oldalt, hogy igényeik mentén találják meg a megfelelő utat.
Meggyőződése, hogy csak így születhetnek sikeres munkafolyamatok, hosszú távon mindkét fél számára win-win helyzetek.
2012-ben belevágott egy kísérleti projektbe, melyet az irodamanager brandje alatt futtatott föl.
A projekt lényege az volt, hogy bebizonyítsa, idehaza is képes működni, működnie kell az online vállalkozás támogatásnak. Amikor ahhoz, hogy egy munkavállaló hasznos tagja legyen a cégnek, nem kötelező bejárnia a munkahelyére. Ma, az internet korában úgy gondolta ez lehetséges. A körülményeim abszolút adottak voltak a kísérlethez. A fővárosi vezető beosztását hátrahagyva visszaköltözött Tolna megyébe. A projekt teljesítéséhez szükséges laptoppal, internettel, kíváncsisággal, kitartással rendelkezett.
Ügyfelei jellemzően a fővárosból lettek, majd szépen lassan nemzetközi szintről is érkeztek megkeresések.
Napjainkban már azon dolgozik – többek között -, hogy a virtuálisan működő munkavállalók és az ilyen munkaerőt keresők igényeit figyelembe véve optimalizálja az egymásra találást. Ennek keretében mindkét oldalt edukálja, ami az egyik legfontosabb lépcső ma Magyarországon ahhoz, hogy a rendszer jól tudjon működni.
Fontosnak tartja, hogy mindkét oldal meglássa, mit nyerhet egy virtuális asszisztenssel való együttműködés során. Üzleti partnerekről lévén szó, nincs alá-fölérendeltségi viszony.
Molnár Barna – alapító tag
Marketing gépész és webshop specialista
Barnával készült interjúnkat itt olvashatod. Tapasztalt virtuális asszisztens, üzletember. Aktívan részt vett, vesz a VAM csoport napi életében, segítségével került összeállításra a VAM csoport tagjai számára elérhető ingyenes tananyag is.
Szücsné B. Boglárka – alapító tag
Pénzügy szakos közgazdász, Virtuális asszisztens
13 éve dolgozom gazdasági pályán. Foglalkoztam: pénzüggyel, számvitellel, EU-s és hazai finanszírozású pályázati projektekkel. Dolgoztam: bankban, vállalkozásnál és közigazgatásban is.
Szeretem a munkámban rejlő lehetőségeket és a változatosságot. Nagyon fontos számomra a precizítás és a folyamatos fejlődés. Úgy gondolom, hogy a siker egyik kulcsa, az állandó tanulás. Ez végig is kíséri mind az eddigi és mind a jövőbeni utam. Jelenleg angolt és online marketinget tanulok.
A változást az életemben a két gyermekem érkezése hozta. Két kis büszkeségem. Ők motiválnak abban, hogy a magam útját járjam és a saját sikeres vállalkozásomat menedzseljem. Igazi kihívásnak érzem, hogy az évek során megszerzett tapasztalataimmal segítsem a hozzám érkező vállalkozókat és együtt dolgozzunk cégük jövőjéért.
Busi Antónia – alapító tag
Virtuális asszisztens, Virtualis Manager
Már több, mint 10 éve dolgozom home officeban. Ezalatt megtanultam a saját időmet hatékonyan beosztani, hogy a munka mellett a folyamatos fejlesztésemre, képzésemre is legyen időm. Széles az érdeklődési köröm, így a tanulmányaimat is széles körben végeztem. Soha nem tudtam igazán egy valamire rábökni, hogy csak ez érdekel. Amikbe belekezdek, azokat magas szinten szeretem elsajátítani. A széleskörű rálátásnak köszönhetően úgy vélem nem gond, ha nem tudjuk mindenre a választ. Sokkal fontosabb, hogy tudjuk kit kell egy-egy kérdés esetén megkeresnünk. A jó pap is holtig tanul.
Vállalkozásomat még csak két éve indítottam el, és úgy érzem ezzel találtam meg a saját utam. A munkámban legjobban a változatosságot szeretem. Különböző területekről kerülnek ki ügyfeleim, így számomra a változatosság és az új ismeretek szerzése folyamatos.
Pozitív, megoldásközpontú személy vagyok, így minden helyzetben a legjobbat keresem és próbálom kihozni. Ezzel tudok hatékonyan működni egy vállalkozó életében megfelelő “fogaskerékként”. (Sokan nem is tudják, hogy vagy, de nélküled nem menne olajozottan a gépezet)
Madarász Juli – alapító tag
Virtuális asszisztens
Informatikus könyvtárosként, kiadói szakirányon diplomáztam. Internetes alkalmazásfejlesztő, kiadványszerkesztő és multimédiafejlesztő OKJ-s végzettségeket szereztem. Szerteágazó érdeklődési körrel és tapasztalattal rendelkezem. Részt vettem marketing és webdizájn tanfolyamokon, végeztem összetett irodai munkát, rendezvényszervező, könyvtáros, marketing asszisztens és újságíró.
A fenti tevékenységek során elsajátítottam a rendszerekben való gondolkozás képességét és a munkáimhoz szükséges szoftverek intuitív használatát.
Szívesen tanulok új dolgokat, törekszek rá, hogy folyamatosan fejlődjek, képezzem magam. Ügyfelek igényeihez igazodva új eszközök, szoftverek használatát is szívesen megtanulom.
Péter Éva – alapító tag
Webdesigner, marketing kivitelező, WordPress oktató, EWA
Az egyetemen szociológusként végeztem, később HR területen dolgoztam, de végül webdesignerként találtam meg a hivatásom. A weboldalak készítésén túl leginkább a marketing kivitelezésben érzem magam otthon, ahol nagy előny, hogy tudok és szeretek rendszerekben gondolkodni.
Már 2017 óta dolgozom otthonról vállalkozóként, fix ügyfelekkel és olyan feladatokkal, amelyek mindig kihívást jelentenek a számomra. Minden esetben igyekszem az elvártnál többet és jobbat nyújtani. Ügyfeleim vállalkozásában olyan lelkesedéssel dolgozom, mintha a sajátom lenne!
Kardos Gergely – tiszteletbeli tag
Techie, szabadúszó webes szaki
5 év IT ügyfélszolgálat után saját vállalkozásba kezdett. Az IT problémamegoldás mellett 7 éve készít WordPress weboldalakat és segít hazai, nemzetközi szinten vállalkozásoknak az online marketing rendszerük kialakításában és fenntartásában.
A VAM oldal technikai támogatását, a weboldal professzionális működését biztosítja.
PÁRTOLÓ TAGJAINK
Gyenes Fruzsina – pártoló tag
virtuális asszisztens
Egy éve vagyok virtuális asszisztens „mellékállásban”. Főállásban oktatásszervezési projektekkel foglalkozom, virtuális asszisztensként pedig elsősorban angolul végzek adminisztratív és szervezési feladatokat. Két fő tulajdonságom: szeretem a kihívásokat, és mindig tanulok valamit. Jelenleg a német nyelvtudásomat fejlesztem.
Horváth-Simon Judit – pártoló tag
Gépészmérnökként végeztem az egyetemen, majd mérnöktanári diplomát is szereztem. A 2020-as évben éreztem először, hogy szeretném a saját utamat járni. 18 évnyi szakmai- és személyi asszisztensi tapasztalatomat, tudásomat felhasználva, 2022-ben elindítottam a virtuális asszisztensi vállalkozásomat.
A hozzám leginkább közel álló terület a pénzügyi, könyvelési, adminisztratív feladatok végzése. Mivel folyamatosan fejlesztem magam, tanulok, így már weboldalak készítését is szívesen vállalom. Mindezek mellett különösen szeretek rendezvényeket is szervezni.
Olyan erő, szenvedély és ambíció van bennem, ami hegyeket tud megmozgatni. Szoktam mondani, ha kidobnak az ajtón, visszamászom az ablakon.
Varga Krisztina – pártoló tag
2019 óta vagyok virtuális asszisztens, mellette főállásban egy középiskola gazdasági ügyintézőjeként dolgozom. Tíz évet meghaladó multinacionális tapasztalattal a hátam mögött kezdtem bele a vállalkozásba.
Legfőképpen a személyes és üzleti napi ügyek intézését szeretem átvállalni, de pénzügyi és logisztikai területen is szívesen segítek. Folyamatosan fejlesztem magam, jelenleg is főiskolás hallgató vagyok.
Imádom a pörgést, ha mindig van tennivaló.
Fulajtár Mónika – pártoló tag
Az eddigi munkáim során javarészt irodai asszisztensként dolgoztam különböző területeken. A főállásom mellett több éve voltam már vállalkozó, most úgy döntöttem, hogy a tapasztalataimat virtuális asszisztensként egy saját vállalkozásban fogom kamatoztatni.
Legszívesebben a kezdő vállalkozók munkáját segítem, hiszen eleinte számos feladattal kell megküzdeniük, és az energiájukat ezekre a feladatokra tudják fordítania legkevésbé.
“Nem szeretem a megoldatlan feladatokat, ezért igyekszem azokat minél hamarabb magam mögött tudni.”
Czank Georgina – pártoló tag
Bölcsészként végeztem, angol irodalom szakon, Skóciában. Az angolt azóta is magas szinten beszélem, és ma is aktívan használom. Több mint tíz éves tapasztalattal rendelkezem az asszisztencia területén. Dolgoztam személyi asszisztensként és igazgatósági asszisztensként egyaránt, széleskörű tapasztalatot szerezve különböző munkafolyamatokban.
Noha szerettem a munkám, az alkalmazotti lét olykor mégis okozott nehézségeket, ezért 2023-ban úgy döntöttem megalapítom saját virtuális vállalkozásomat, mint asszisztens. Szakmai érdeklődésem fókuszában a tartalom írás, a szervezés és az adminisztráció áll. Elkötelezett vagyok az állandó fejlődés mellett. Folyamatosan képzem magam az új kihívásokra való felkészülés érdekében, és hogy minél szélesebb szolgáltatást nyújthassak az ügyfeleimnek.
Temesrékásiné Steinmann Tünde – pártoló tag
Angol-magyar virtuális asszisztencia
Miért választottam a virtuális asszisztenciát? Az iskolai munka nemcsak a tanításról szól, rengeteg adminisztrációs, kommunikációs, szervezési feladat jár vele. Mindezeknél nagyon fontos a preciz munka, a határidők betartása, a törvények, szabályozások ismerete. Sokan ezeket a feladatokat nem szeretik elvégezni, vagy elfoglalt vállalkozóként nincs is rá idejük.
A kisvállalkozóknak ajánlom szolgáltatásaimat, amelyek segítségével időt és pénzt takaríthatnak meg. Szolgáltatásaimat angol nyelven is tudom nyújtani. Járatos vagyok műszaki területen (leginkább építőipar, építészet), élelmiszeripari, cukrászati, üzleti angol, pénzügyi, postai angol területen angol nyelven is.
Oktatási tapasztalataimat nyelvvizsgával, kétszintű érettségivel kapcsolatosan tudom hasznosítani. Nyelvi utazásszervezőként pedig Angliába, illetve Máltára szervezek csoportos angol tanfolyamokat 13-18 éves diákok számára.
Galambos Krisztina – pártoló tag
Sóti Viktória – pártoló tag
Immár 10 éve tevékenykedem a pénzügyi szektorban. 2014-ben kezdtem el ezt az izgalmas utazást, 2017-ben indítottam egyéni vállalkozásomat. Nemrég, 2022-ben pedig a vállalkozásom továbbfejlesztése érdekében Kft-t alapítottam. Ezen idő alatt kitartóan gyűjtöttem tapasztalatokat, és meggyőződésem, hogy a pénzügyi területen szerzett tudásom kiemelkedő alapot biztosít a virtuális asszisztencia vállalkozásomhoz. Az analitikus gondolkodás és az elkötelezettség iránti hajlamom segít abban, hogy mindig a legjobbat hozzam ki a munkából.
Szabadidőmben szívesen foglalkozom tortasütéssel és mindig nyitott vagyok az új receptek és technikák kipróbálására. A tortasütés egy olyan kikapcsolódási forma számomra, amely lehetővé teszi, hogy kifejezzem kreativitásomat és elkápráztassam a családom az általam készített finomságokkal. A hobbim megtanított arra is, hogy türelmes legyek és figyelmes a részletekre, ami hasznos tulajdonságokat hozott a mindennapi életembe és a szakmai tevékenységembe egyaránt.
Mayer Zsuzsanna – pártoló tag
Mayer Zsuzsanna vagyok, virtuális asszisztens, a XXI. század online titkárnője. Már középiskolai tanulmányaim kezdetén elköteleződtem az ügyviteli és az informatikai szakmacsoport iránt. Főiskolai tanulmányaimat gazdálkodás és menedzsment vonalon folytattam (vállalkozásszervező közgazdász). Fontosnak tartom az élethosszig tartó tanulást ezért iskolai tanulmányaim befejezése óta is folyamatosan képzem magam.
Az ügyvitel területén, mint 20 éves folyamatos gyakorlati tapasztalattal rendelkezem.
A Szigetköz területén működő civil szervezetek (alapítványok, egyesületek) részére nyújtok segítséget általános ügyviteli és online jelenléttel kapcsolatos feladataik elvégzésében, kiskreatív grafikai anyagok elkészítésében és a NEA pályázatok területén.
Non formális – önszerveződő közösségeknek (pl. amatőr színjátszók, kórusok, művészeti körök) általában térítésmentes együttműködésre is – önkéntes felajánlás keretein belül – lehetőséget tudok biztosítani – az elvégzendő feladatok és a szabad kapacitásom függvényében.