Barion Pixel

Miért írj virtuális asszisztens blogot?

Mindenkinek van valamilyen kifogása a blogírás ellen. Unalmas. Senkit nem érdekel. Miről írjak, nincs ötletem. Csak a SEO miatt kell, de engem ajánlanak – hárítasz. Ugyan ki olvas manapság blogot – kérdezed, miközben ebben a pillanatban egy blogot olvasol. Kifogások helyett érvek: ezért írj blogot, ha virtuális asszisztensként dolgozol. (És adunk 10 témát is a cikk végén)

 

Mi a fenének a virtuális asszisztens blog?

Tény, hogy nem mindenkinek kell blogot írnia. Az is tény, hogy a blogírás időigényes és kihívásokkal teli feladat. Lehete, hogy hátráltat, hogy nem szeretsz írni. Vagy azt gondolod, nem fontos. Pedig, ha virtuális asszisztens vagy akkor szinte kötelező blogot írni, mert a szakmai fejlődésed mellett, a láthatóságodat is növeli és hozzájárulhat az ügyfélköröd növekedéséhez is. Nézzük meg, miért érdemes egy virtuális asszisztensnek blogot írnia!

Szakértő vagy? Mutasd meg!

A blogírás lehetőséget ad neked arra, hogy bemutasd a szaktudásodat és tapasztalatodat. Ha rendszeresen osztasz meg hasznos tartalmakat, azzal azt mutatod, hogy jártas vagy a szakterületedben, és képes vagy értéket adni az olvasóidnak. Gondolkodj az ügyfelek fejével: számukra az a fontos, hogy megbízható, kompetens szakemberrel dolgozzanak. Egy blog segíthet abban, hogy ezt a benyomást keltsd.

Látnak téged?

A blog egy hatékony eszköz lehet az online láthatóság növelésére. A keresőoptimalizált (SEO) tartalom segít abban, hogy az ügyfelek könnyebben rátaláljanak a weboldaladra, a blogodra, amikor releváns témákat keresnek. Minél több értékes tartalmat hozol létre, annál nagyobb eséllyel találnak rád az ügyfelek. Ráadásul éppen azok, akik téged keresnek.

Írd meg, oszd meg!

Abban igazad van, hogy egy pár blog önmagában nem jelent sokat. Mindaddig amíg nem a marketinged egy része. Akkor, amikor a cikkeidet megosztod a LinkedInen, Facebookon, Twitteren vagy más platformokon, egyszerre növeled a követőid számát és építesz kapcsolatot is. Ez segít abban, hogy növeld az ismertségedet. És tudod, eszébe juss annak, akinek kell.

Építs vele márkát!

A blog hatékony eszköz a személyes márkád építésére (persze ez nem azt jelenti, hogy a blogokban magadról kell írnod, a sikereidről, vagy állandóan magadat kell ajnározni). Azáltal, hogy megosztod a gondolataidat, tapasztalataidat és szakmai véleményedet, kialakíthatod a saját, stílusodat. Ez segít abban, hogy megkülönböztesd magad a versenytársaktól, és olyan márkát építs, amelyet az ügyfeleid könnyen felismernek és kedvelnek.

Imádják az ügyfelek és kiküldheted mailben

Hidd el, hogy az ügyfelek értékelik, ha olyan szakértővel dolgoznak, aki időnként hasznos információkat és tippeket oszt meg. A blogoddal nemcsak új ügyfeleket vonzhatsz be, hanem a meglévő ügyfeleidet is elkötelezheted, ráadásul a rendszeres, értékes tartalom megosztása hozzájárulhat ahhoz, hogy az ügyfeleid hosszú távon is veled maradjanak, és akár ajánljanak is másoknak. És még egy. A kész blogodat elküldheted az ügyfeleidnek (nem ciki akár egyenként sem az elején) e-mailben, hogy olvassák el.

Mert alig néhány virtuális asszisztens ír blogot

Keress rá. Alig néhány virtuális asszisztens ír blogot. Gyakori, hogy 2-3 téma után kifulladnak, a legújabb blog 4 éves. Ezeket a VA-kat könnyen magad mögé utasíthatod, ha te csakazért sem hagyod abba, ha jó tartalmakat írsz. Ez pedig újabb ügyfeleket von be.

Blogot írni kötelező! És hogy miről? Íme néhány téma, amivel elkezdheted és segítenek neked abban, hogy bemutasd a tudásodat.

  1. Hogyan növeli egy virtuális asszisztens a vállalkozások hatékonyságát?
  2. Tippek a hatékony időmenedzsmenthez VA-ként
  3. Közösségi média menedzsment: Hogyan segíthetek neked?
  4. Milyen eszközöket használok a munkám során, és miért?
  5. Virtuális asszisztensként hogyan kezelek több feladatot / céget egyszerre?
  6. Hogyan építsd fel a bizalmat ügyfeleiddel?
  7. Az 5 leggyakoribb kihívás, amivel szembesülök, és hogyan oldom meg őket
  8. Miért fontos a rendszeres kommunikáció az ügyfelekkel?
  9. Hogyan segíthet egy VA az ügyfélszolgálat fejlesztésében?

 

Ha megihletett valamelyik ötlet a fentiek közül, oszd meg a social média csatornáidon és tagelj be minket, hogy segíthessünk Neked terjeszteni. Hajrá! Építsd a márkád! 

Ha úgy gondolod, hogy hasznos volt a bejegyzés, oszd meg bátran. Forrásként kérlek tüntesd föl ezt a cikket aktív linkkel! Köszönjük szépen.

További cikkek

Így kommunikálj az ügyfelekkel / ügyfélkezelési stratégiák

Így kommunikálj az ügyfelekkel / ügyfélkezelési stratégiák

Így kommunikálj az ügyfelekkel / ügyfélkezelési stratégiák Valószínűleg ez lesz a legmegosztóbb cikkünk, mert tőlünk szokatlanul nyersen fogunk fogalmazni azért, hogy végre egy hasznos, ne pedig egy cukiskodó, semmitmondó cikket olvass arról, hogyan kell kommunikálni...

Így őrizd meg a lelki egészségedet home office-ban

Így őrizd meg a lelki egészségedet home office-ban

Így őrizd meg a lelki egészségedet home office-ban Első pillanatban úgy tűnik, hogy a home office-nak csak előnyei vannak. Nem kell utaznod, nem kell kitalálni, hogy mit vegyél fel másnap, bármikor tarthatsz hosszabb-rövidebb szünetet, sorolhatnánk. Ám egyszer csak...