Barion Pixel

Mindenkire hatással volt a Covid-19 miatti vészhelyzet. Ki jobban érezte a nehézségeket, ki kevésbé. A virtuális asszisztensekre az ügyfeleik nehézségei is kihatással voltak. Ami szerencsés esetben mutatkozhatott a munka megnövekedésével, rosszabb esetben a csökkenéssel. Kiss Reginát először negatívan érintette a változás, de ügyesen meglovagolva a helyzetét, más úton tovább tudott dolgozni ügyfelével, mindenki legnagyobb elégedettségére.  

 

Mivel foglalkoztál ezt megelőzően? 

Telekommunikációs területen dolgoztam projektmenedzserként, B2B ügyfelek részére építettünk szolgáltatásokat, majd telekommunikációs hálózatok nagykereskedelmi beszerzésével foglalkoztam.

Mikor, hol találkoztál a virtuális asszisztencia lehetőségével?

Mikor megszületett a kisfiam, áthelyeződött a hangsúly a családra, az együtt töltött időre. Ekkor fogalmazódott meg bennem a gondolat, hogy érdemes lenne váltanom valamilyen otthon végezhető munkára. Kis internetes keresgélés alapján találkoztam először egy virtuális asszisztens honlapjával. Azonnal megtetszett a gondolat, megláttam a benne rejlő lehetőségeket.

Elkezdtem tehát én is apránként felépíteni a saját virtuális asszisztens vállalkozásomat, amihez a VAM csoportban sok segítséget kaptam.

Milyen szolgáltatásokat nyújtasz VA-ként? 

Mivel még csak most kezdem feltérképezni a piacot, alakulóban van a tevékenységi köröm is. Nagyon szeretem az adminisztratív feladatokat, jól bírom a monotonitást, a nagy koncentrációt igénylő feladatokat. Ebbe a körbe tartozik a bejövő számlák iktatása, online rendszerezése, kimenő számlák küldése, adminisztrálása, webshop termék feltöltés, szerződések előkészítése, ajánlatkérés.

Az adminisztrációs készségeim mellett kiemelném a projektszervező képességeimet is. Évekig foglalkoztam kivitelezési projektekkel mind adminisztratív támogatási, mind projektvezetési területen, így ezen a téren több szinten is az ügyfelek rendelkezésére állok.

Milyen változást hozott a VA vállalkozásodban a most kialakult pandémiás helyzet?

Első pillanatban számomra is úgy tűnt, hogy az ügyfelem a kialakult helyzet miatt nem tart igényt a szolgáltatásaimra. Kis idő elteltével azonban alapjaiban változtatott az üzletmenetén, úgy döntött, hogy a korábbi fizikai üzletet átülteti az online térbe.

Azonnal felismertem az ebben rejlő lehetőségeket, illetve tapasztalatból tudtam, hogy milyen nehézségekkel fog járni ez a folyamat, milyen szükséges lépéseket kell megtenni a sikeresség érdekében. Ezért felajánlottam ezzel kapcsolatosan a szolgáltatásaimat, így most ebben az átállásban nyújtok neki teljeskörű segítséget.

Ez is bizonyíték arra, milyen könnyen, rugalmasan alkalmazkodik egy virtuális asszisztens a felmerülő igényekhez.

Milyen típusú, nagyságú, területen mozgó cégeknek dolgozol?

Célom főleg kisvállalkozók, növekedésben lévő kisebb vállalatok, egyéni vállalkozók támogatása, de a multinacionális cégeknél szerzett tapasztalatommal nem riadok vissza a nagyobb volumenű ügyfelektől sem.

Ha 1 mondatban összefoglalhatnád, hogy miért éri meg VA-t szerződtetni, mi lenne az? 

Ha virtuális asszisztenst alkalmazol a vállalkozásodban, egy olyan partnert kapsz magad mellé, aki amellett, hogy terheket vesz le a válladról, szakszerű segítségével vállalkozásod stabilitásához, növekedéséhez, minőségéhez járul hozzá.

További információt Regináról itt találhatsz!

Ha Neked is van olyan témád, ami úgy gondolod, hogy érdekes lehet a virtuális asszisztens vállalkozók számára és szívesen írnál róla vendégposztot, vagy lennél interjúalanyunk, csak írj nekünk a szia@vamagyarorszag.hu e-mail címre.

VAMTeam

Ha úgy gondolod, hogy hasznos volt a bejegyzés, oszd meg bátran. Forrásként kérlek tüntesd föl ezt a cikket aktív linkkel! Köszönjük szépen.